Beneficii

Beneficiile unui cont de membru doTERRA:

-Dacă deții un cont doTerra, poți face cumpărături din comoditatea casei tale, oriunde în lume, online, din contul tău, direct de la firma producătoare.

-Nu trebuie să comanzi lunar pentru o sumă minimă. Poți comanda cât și când dorești. Comenzile lunare se efectuază doar de cei care își doresc să intre în programul de recompensă a loialității LRP (Loyalty Rewards Program).

Ce beneficii oferă Programul de Recompensă a Loialității (LRP) ?

-LRP este un program automat, în care se poate intra și iesi oricând

-Prin acest program, primești un procent din comandă înapoi, sub formă de puncte de loialitate (PV), pe care le poți folosi pentru a achiziționa produse gratuit sau cu ajutorul cărora poți plăti comenzile plasate. Conform graficului de mai jos, primești înapoi până la 30% din valoarea comenzilor lunare.

Imagini pentru puncte recompensa doterra

 

-De asemenea, primești înapoi sub formă de puncte și o parte din taxa de livrare (7 PV, respectiv 9 PV)

-LRP este un program foarte flexibil, pentru că nu te obligă la cumpărături de o sumă minimă pentru a menține procentajul atins. Astfel:

  • Pentru a nu pierde punctele PV acumulate și procentajul obținut, se cere o comandă de minim 1 PV pe lună
  • Pentru a trece la un procent mai mare și pentru a obține puncte PV în urma comenzii, este necesară o comandă de minim 50 PV
  • Pentru a obține comisioane în urma persoanelor înscrise de tine, este necesară a comandă de minim 100 PV
  • Pentru a primi produsul lunii gratuit, se cere o comandă minimă de 125 PV, care să fie plasată până în data de 15 a lunii.

Observații:

-Comanda de înrolare nu este o comandă LRP

-Comanda LRP nu poate fi plasată în luna înrolării, ci doar începând cu luna următoare

-Se pot plasa mai multe comenzi LRP pe lună

-Toate comenzile LRP trebuie să fie plasate în perioada 1-28 a lunii

-Comenzile LRP pot fi modificate oricând sau anulate

-Doar în urma comenzilor de tip LRP se pot obține puncte recompensă, cadouri, promoții (merită să plasezi o comandă LRP chiar dacă nu dorești comenzi lunare, pentru a beneficia de promoțiile lunii)

-Conținutul coșului din cadrul LRP poate fi modificat până la miezul nopții din ziua anterioară procesării. Dacă nu ai reușit să modifici conținutul coșului și s-a expediat coșul din luna precedentă, poți refuza coletul în momentul predării de către firma de curierat, după care trebuie să trimiți un e-mail la doterra@romania.com și să soliciți rambursarea plății, cu excepția taxei de transport, care este nerambursabilă.

 

 

 

 

Diferența dintre calitatea de Retail costumer, Wholesail costumer și Wellness advocate:

-RETAIL CUSTOMER = Client cu amănuntul (poți comanda produsele la preț întreg, fără reducerea de 25% care se aplică membrilor. Este o comandă directă, nu necesită înregistrare/creare de cont. Poți realiza comenzi directe aici, la secțiunea Shop: https://www.mydoterra.com/kisskingaroberta/#/)

-WHOLESALE CUSTOMER = Consumator preferențial (poți achiziționa produse cu o reducere de 25% față de prețul de client, însă nu poți înscrie alte persoane, nu obții comisioane, nu ai acces la website personal)

-WELNESS ADVOCATE = Consultant doTERRA (este calitatea cea mai avantajoasă, chiar dacă dorești să achiziționezi uleiuri pentru uz personal; beneficiezi de 25% reducere la produse, ai oportunitatea de a primi produse gratuit, reduceri minunate, bonusuri suplimentare și ai acces la un website propriu, care este extensia site-ului companiei).

Imagini pentru wholesale customer vs wellness advocate doterra

 

 

Serviciu clienți:

Pentru orice informație legată de administrarea contului doTerra, poți contacta serviciul clienți în limba română la nr. de tel: 0040 316 303 696, între orele 15-23, de luni-vineri, sau via mail, la adresa romania@doterra.com

 

Resurse de informare, linkuri utile: